seertallene stiger


12/11 2012

"Efter 4 ugers tid på psykiatrisk afdeling, som så mange uskyldige mennesker skulle være vidne til, begyndte den dårlige samvittighed. Alle de vredesudbrud, syninger, snak med mig selv, og så meget andet, må have været forfærdeligt at skulle opleve. Lige så meget udefra som indefra. Jeg tænkte aldrig over, hvad folk tænkte om mig, og slet ikke når jeg var indlagt, men somme tider når jeg ransagede mit sind, fik jeg ondt af dem, der var nødt til at omgås mig. Aldrig havde jeg ondt af mig, skønt jeg sad i lort til halsen ofte. Jeg befandt mig i et selvskabt helvede og tænkte kun på at udslette mig selv uden at overveje konsekvenserne. Min egoisme kunne ikke måles, samtidig med at min omsorg for mine kære var uvurderlig. De betød alt – og jeg betød intet."

Kommentarer