kære psykopat

kunne man forvente andet?
først truer du mig med tæsk. så overfalder du mig på den lukkede.
så vil du forære mig tøj, og kalder mig "smukke"
så beskylder du mig for at have stukket dig for noget jeg ikke vidste noget om. så truer du mig.
så sviner du mig til og mener, JEG skal tilbage til den lukkede.

det hele er så absurd, og jeg griner desværre ikke bare ad dig.
jeg hamrer i stedet en kop i gulvet inde på mit værelse, sidder på sengen og undgår at kigge på skårrene. alle kommer løbende.

du fortjener ikke mit blod, og denne gang gjorde jeg det heller ikke!

alle bør vide at du er dybt sindsforvirret, og jeg håber at dine dage på åben afdeling er talte, at du bliver sparket direkte tilbage til den lukkede igen.

dine humørsvingninger og karakterskift gør mig lidt bange, og ikke mindst MEGET vred. derfor råber jeg tilbage til dig, selvom jeg ikke burde.

så længe du ikke holder afstand til mig, må jeg forsvare mig, ikke med vold, men med ord. og jeg ved at hvis du bliver voldelig igen, er det mig der får tæsk.

du fortjener et indlæg på min blog, så folk bliver opmærksomme på at du findes bag de låste døre, men også de åbne.

hilsen karina.

Kommentarer