karina serveret på et sølvfad - Del 32

"slagelse var åbenbart stedet. der gik ikke lang tid fra udskrivelse til flytning. men der skulle ordnes meget. jeg skulle flytte i en lejebolig. sagsbehandleren fra Skibbyhøj foreslog at jeg kunne låne de 18000 til indskud af mine forældre. jeg nægtede at snakke med hende igen, og fik lov til at låne dem  af kommunen. formaila ordnet.

det var svært at skulle flytte. men også rart at komme væk fra et sted, hvor jeg ikke var rigtig ønsket. alligevel var der nogle fantastiske mennesker, jeg skulle sige farvel til.
jeg fik en god grinetur da to medarbejdere fra Århusvej skulle besøge mig på Skibbyhøj inden jeg flyttede. min gamle kontaktperson spurgte dem, hvad deres politiske holdning var. de var også helt blanke, da hun ville høre lidt om deres måde at arbejde på - det var som om, de ikke havde én."

Kommentarer