karina serveret på et sølvfad - Del 33

"det tog ikke lang tid at pakke. men der var fandens meget. et lille "afbræk" fik jeg dog, da en ambulance hentede mig og sendte mig på skadestuen. "sæt hende blot ud i venteværelset". "men det er altså ret voldsomt - det skal være nu" jeg lå lidt tid inde i behandlingsrummet, hvor patienterne var linet op på række, blot adskilt af rullende skærme. jeg tænkte, mens jeg lå, at det hele var blevet 10 gange mere uoverskueligt end før jeg blev hentet. og før jeg vidste af det, havde jeg snuppet snørrebåndet ud af min sko og taget det om halsen. jeg lå egentlig længe. endda også mens sygeplejersken bedøvede mig. indtil jeg var blå i hovedet. så opdagede hun det. alle kom løbende, og skreg efter en saks. selvom alle havde en i deres lommer, syntes den umulig at finde. men saks kom der frem, og så kunne jeg trække vejret igen. jeg blev syet sammen, og fragtet i kørestol hen på Psykiatrisk Akutmodtagelse."

Kommentarer