tung at danse med

"det var som om, at tiden var kommet, hvor jeg havde indset hvor lidt jeg kunne forstå hende. hvor lidt jeg kunne trives i hendes selskab. kemien som jeg troede, var der, kunne ikke findes frem i virkeligheden. det var selvfølgelig bare en kontaktperson, men det var også et menneske, jeg skulle lukke ind i mit liv, og det ønskede jeg ikke længere at blive ved med i den grad. den snerpede tilgang til tingene og måden at tale til mig på, var ikke kompatibel med min måde at håndtere relationen på. en relation jeg i starten troede, kunne udvikle sig til noget godt, men som viste sig, ikke at kunne fungere på sigt. hun var nu et rart menneske, men jeg havde svært ved at forholde mig positivt til hendes stramme holdning gjorde mig irriteret og jeg kunne ikke længere undgå at blive i dårligt humør af at snakke med hende. og det påvirkede mig, at jeg blev påvirket i sådan en grad, at jeg blev vred, ikke kun på hende men også alle andre.
jeg håbede, at jeg kunne afslutte "forholdet" men stadig være i rum med hende, snakke overfladisk med hende og forhåbentlig være positiv fremover. men at have et tæt samarbejde, havde jeg altså ikke længere lyst til. desværre var det ikke mig der bestemte. hun var blevet lukket ind i mit liv uden mit samtykke, og ville først blive lukket ud igen, når de besluttede sig for det."

Kommentarer