at møde HAM

"jeg var sikker på, at jeg aldrig ville finde kærligheden.

at være oprigtig glad for én, er fantastisk. og jeg fandt ud af forskellen på at føle sig glad, og være glad.

da jeg så hans ansigt blandt alle de andre, der gik rundt derinde, smeltede jeg. for han var der. han havde ikke fortrudt. jeg blev glad for, at jeg heller ikke havde. da han krammede mig og ikke gav slip med det samme, tænkte jeg, at denne mand ikke bare var én af de idioter, der var så mange af. jeg smilede over hele ansigtet og kunne ikke stoppe igen. var dette virkeligt? jeg ville gerne tro det.

dagen var helt igennem fantastisk, men jeg havde også lidt svært ved at tro på, at det kunne være sandt.
der var så meget at snakke om, selvom vi i gennemsnit havde snakket i telefon 6 timer om dagen, dagene forinden. jeg følte mig så heldig.

der kom så mange fantastiske dage efterfølgende, og jeg havde lyst til at skrige til verden, at jeg havde fundet det menneske, der havde dét, jeg havde brug for, rummede dét, jeg havde manglet så længe, og kunne få mine ben til at blive til gelé når jeg så ham."

Kommentarer