billeder fra mit liv

terese? - det skulle jeg have heddet, men så blev det karina. føj for helved!
det var nu meget lykkeligt, selvom jeg ikke husker noget fra min fødsel.
de første billeder er af min far der står med liften udenfor vores hus. den samme posering lavede han da simon var blevet født, dengang udenfor det hus han stadig bor i.
mine søskende elskede mig da jeg var nyfødt - det bilder jeg hvertfald mig selv ind!
senere blev jeg den irriterende førsteprioitet. misundelige - ja det var de vel, og det forstår jeg fuldt ud. min mor havde 3 børn, min far kun ét.

det første snevejr i mit korte liv, var den lykkeligste oplevelse jeg havde som lille, ja, og jeg husker det ikke. på billederne ser jeg gladere ud end jeg nogensinde har gjort.

var mine forældre også glade?

var jeg virkelig glad?

jeg husker intet tidspunkt i mit liv, hvor jeg har været decideret lykkelig.
men når jeg kigger på billederne, ser jeg egentlig meget .. tja, glad ud?!

jeg husker intet om dengang mine forældre flyttede hver for sig, men jeg var jo også bare en baby.
anden gang, dengang for nogle år siden, hvor de blev skilt, husker jeg som var det igår.

men de er begge meget lykkeligere nu, og jeg.. jeg er også godt på vej.

Kommentarer