prinsesserne på flugt

prinsesserne på flugt

jeg har aldrig brudt mig om kongehuset. hvorfor bliver kongelige ikke overvægtige? jeg kæmper med vægten, for at få den ned, og så ser jeg en forside på et ugeblad hvor der står noget i retning af: "nu er Kate også tynd" - prinsessen følger trop! de er benede og ulækre at se på. det er blevet så moderne igen. hvorfor er det kun de kongelige børn, der må se buttede og raske ud? ingen af dem forbliver børn, så en dag må de også læres op til at spise minimalt. er det noget de selv vælger, eller må vi indse at det er idealet? får de nogle specielle diæter så de kan tabe sig og ligne tændstikker? her snakker jeg selvfølgelig kun om damerne i diverse kongehuse rundt omkring i Europa. se bare prins Henrik, han har et par kilo for meget og det er der ikke mange der siger noget til. men så snart en kvinde er gravid, skriver alle aviserne og bladene om at "hun har taget på!" hvis verden var ligeglad med hvordan man ser ud i kongehuset, kunne de grimme og og tykke piger også blive prinsesser. man ved sellvfølgelig aldrig om de ryger direkte på diæt og får diverse plastikoperationer.. tankevækkende.

Kommentarer