når man savner.

" jeg kunne blive helt melankolsk når jeg tænkte på ham. jeg vidste ikke hvad det var, jeg savnede. jeg vidste bare at den velkende tilbagevendende tanke om ham, gjorde mig ked af det. det var så længe siden, men alligevel kunne jeg ikke lade være med at tænke den samme tanke om og om igen, oog se et billede af ham på min nethinde. hvorfor var han så fantastisk? var det dét, at han behandlede mig som skrald, eller det faktum at jeg trods alt havde de bedste fem måneder i mit liv? en blanding tror jeg. Mr. hard-to-get gjorde mig mere ihærdig, selv i dagligdagen. jeg følte en mening med livet i de få måneder det varede. siden da er det gået stødt den forkerte vej. men han var jo bogstavelig talt et svin overfor mig. alligevel virkede han kun mere tiltrækkende. vi skulle aldrig snakke med hinanden igen, og måske var de den tanke, der gjorde mig ked. eller det faktum at det aldrig ville blive det samme."

Kommentarer