karina serveret på et sølvfad - Del 12

"Var tilbage på afdelingen næste dag, og opsynet blev skærpet. Alligevel skar jeg mig mere end nogensinde, og nogle dage måtte jeg på skadestuen 2 gange. Personalets tålmodighed var utrolig, og jeg værdsatte deres omsorg, men samtidig var jeg ved at blive kvalt af bare væmmelse over deres måde at tackle mig på. Det blev for meget med al den opmærksomhed og omsorg de overhældte mig med.

Der var mange episoder med flugt fra afdelingen og køb af piller og barberblade. Det blev til alvorlige konfrontationer, især når det ikke lykkedes mig at flygte, og de måtte slæbe mig ned i skærmen og lægge mig i bælte.

Tiden gik på afdelingen, og jeg fik det langsomt bedre. Mødte en masse fantastiske piger, som jeg havde det super sjovt med, og de hjalp til med at forbedre min livskvalitet, uden de vidste det."

Kommentarer