karina serveret på et sølvfad - Del 16


"Jeg var indlagt hen over sommeren, og var i en slags venteposition indtil kommunen havde fundet et nyt bosted til mig. Jeg var stadig selvskadende i stor stil, og bæltefikseringer var der også et par stykker af, men slet ikke i samme grad som dengang i 2006, hvor jeg havde det værste år i hele mit liv. Det var stadig svært at være til, men det gjorde mig stadig tryg at vide at jeg havde mit trofaste sikkerhedsnet, som altid var spændt ud under mig.

Flugten fra mig selv blev til flugten fra andre, idet jeg troede og håbede at nissen ikke fulgte med. Hvis jeg stak af fra min situation, kunne jeg måske løbe hurtigt nok til at stikke af fra mig selv også. Men lige meget hvo hurtigt og hyppigt jeg løb min vej, fulgte jeg selv med. Selvom jeg afskyede mig selv så meget, at jeg ikke burde føle mig velkommen i min egen krop. Jeg blev der altid.

Der blev fundet et nyt sted til mig sidst på sommeren i 2008. det var både spændende og frygtindgydende at skulle flytte væk igen. Jeg kunne ikke lade være med at frygte at det blev lige så katastrofalt som på det sidste bosted jeg blev indlogeret. "

Kommentarer