karina serveret på et sølvfad - Del 22

"Det nye år blev ikke just bedre. Fyren, der havde været det mest betydningsfulde i mit liv i flere måneder, var mig utro, og det sluttede brat mellem os.

De var starten på en ny nedtur, med masser af cutting og indlæggelser. Jeg blev oprørsk. Begyndte at se min ekskæreste igen, ryge en hel masse hash og være meget hård ved mig selv. Jeg smuttede fra bostedet uden at få lov, og sked på alle andre. Kom skæv tilbage dertil og smittede nogle af de andre med min uhensigtsmæssige adfærd.

Den oprørske Karina blev pludselig bragt til live – for hun havde ikke haft mulighed for at gøre oprør tidligere.
Der var meget snak om flytning. Det stod stille på Dyssegården, og det var tid til at komme et andet sted hen. Der blev holdt møder med kommunen og de fandt hurtigt et. Skibbyhøj"

Kommentarer