karina serveret på et sølvfad - Del 25

"Efter blot et par dage skar jeg mig første gang. Men sagde det ikke til nogen. Heldigvis var det ikke så slemt. frygten for hvad der ville ske, hvis jeg skar mig, gjorde et eller andet ved mig, så jeg ikke turde tale højt om min blomstrende slevskade. Men på daværende tidspunkt blomstrede den ikke. Men det kom den til senere.

Efter kort tid sad jeg fast i samme rille som tidligere, og rutinen fandt hurtigt sin plads i min nye situation. Det blev til et utal af skadestuebesøg.

Efter kort tid begyndte mønstret at indfinde sig, og en aften jeg blev stoppet i min selvskade førte det til en massiv fastholdelse, hvor eg var på nippet til en indlæggelse. Vagtlægen blev tilkaldt, og jeg vidste nøjagtigt hvad jeg skulle sige, og hvad jeg ikke skulle sige. Det endte med en stor dosis medicin, og Karina lagde sig stille og roligt i sin seng."

Kommentarer