karina serveret på et sølvfad - Del 26

"Der var et personale, som var fantastisk. Eller, der var flere. Men ham her – han kunne noget. Han kunne forvandle den mest håbløse situation til blot en mindre nedtur. Grounding, gjorde meget godt for mig, og han vidste nøjagtigt hvornår det var nødvendigt. Det var ikke kun derfor jeg kunne lide ham. Hans person indbød til både sjov og alvor. Han fik et nyt job kort efter jeg flyttede ind, og selvom vi ikke havde et indgående kendskab til hinanden, kunne jeg ikke lade være ed at fælde en tåre. Nogle mennesker sidde fast for en periode, og vil ofte være i ens tanker, når der opstår en helt speciel situation, som minder en om dem. Han dukkede op på min fødselsdag med en gave. Det var en vase, og han vidste at jeg ikke brød mig om blomster. Men han sagde, at når der kom blomster i vasen, var det tegn på, at jeg var kommet lidt nærmere en bedre tilværelse. Smuk og betænksom tanke. Vasen står på en hylde, og fra tid til anden er der blomster i, men jeg kan sagtens nyde tanken om at netop han, tænkte på mig på min fødselsdag."

Kommentarer