30/3


der florerer så meget i mit hoved for tiden.
jeg har projekter i gang hele tiden.
jeg er træt.
jeg har ondt i kroppen.
jeg føler mit stresset.
jeg føler mig ensom.
jeg føler mig ikke ensom.
jeg har ikke lyst til at bevæge mig ud.
jeg kan ikke finde ud af at leve.

kære sygdom

 
hvad har vi til fælles?
 
hvorfor er du her?
 
hvad er forskellen på du og jeg?
 
har jeg fortjent dig?
 
HVAD VIL DU?
 
 
jeg ville ønske at..
 
jeg turde spise.
 
jeg kunne slappe af
 
jeg kunne kæmpe imod mine dæmoner
 
jeg var rask.
 
 
forskellen på du og jeg er, at jeg kan tåle døden. jeg kan klare enhver situation, hvad enten den er farlig eller ubetydelig ligegyldig. forskellen er også, at jeg sætter ligegyldigheden før mig selv. og mine prioriteringer sætter spørgsmålstegn ved oprigtigheden af min eksistens.
 
at leve eller overleve?



Kommentarer