2320 - karina stemplet som "rask"

"tvangen blev ophævet, og nu var de nødt til at lade mig gå. også selv om det var en lukket afdeling. der fandtes ikke længere nogle juridiske indikationer for at tilbageholde mig yderligere. men samtidig var jeg ikke færdigbehandlet. det sagde lægen samme dag som min socialrådgiver fortalte at hun havde fundet et nyt bosted til mig. jeg accepterede at forblive indlagt, men fastslog samtidig overfor samtlige personaler at jeg nu var fri til at bevæge mig ud i verden.
det havde været en længere indlæggelse, omkring 3 måneder denne gang, og jeg havde fået det rigtig godt igen. jeg tog på besøg rundt omkring, både hos min far, mor, mit bosted og hos venner. bussen var blevet min bedste ven, og transporterede mig hvor end jeg ville hen. der gik ikke længe før de udskrev mig og jeg var tilbage i Skibby, hvor det næste stykke tid blev brugt på flytning og endnu en omstilling"

Kommentarer